Sabina Riera

Em dic Sabina Riera Molina, i vaig néixer el 6 de desembre de 1976 a Eivissa. Estic casada i tinc un nen de 9 anys. Els meus pares es diuen Carmen (catalana) i Toni (eivissenc), i tinc una germana i un germà més petits que jo. El poble on vaig viure la meva infància és Santa Agnès de Corona. Allí vaig cursà els estudis primaris i més tard, vaig completar la meva formació fent un cicle de grau mitja en tècnic de cuina, professió que realitzo en l’actualitat.

Vaig començar a treballar amb 18 anys. Treball al Consell d’Eivissa des de fa 18 anys i com a personal fixo des del 2002. Participo activament en el moviment sindical des del meu lloc de feina. A més, col·laboro en l’APIMA de l’escola on va el meu fill, en la que faig de presidenta.

Duc en Podemos des dels seus inicis a Eivissa i participo activament de la seua militància de base des del 2014, en activitats com apoderada en les eleccions municipals i generals; en les taules informatives sobre diferents temes, consultes estatals, les edicions de la universitat d’estiu 2015/2016. El cercle en el que participo és el cercle de Vila, a la ciutat d’Eivissa.

Sóc militant de Podem Eivissa. Malgrat tot, segueixo pensant que Podem és la millor eina que tenim al nostre abast per millorar aquesta societat. M’he decidit a presentar la meva candidatura perquè crec que hem de canviar el rumb d’aquest partit a les Illes per tal que sigui més participatiu i democràtic. Som aquí per millorar la vida de la gent.