Laura Mariani Susini

Nací en Buenos Aires en el 74. Viví en Suecia y Mozambique antes de llegar a Mallorca con mi familia en el año 82.

Más tarde residí en Suiza, Argentina, Londres, Brasil y Madrid.

Me he criado y estudiado en Palma hasta COU.

Me recibí en Madrid de Sommelier, profesión que en este momento que ejerzo en una bodega en la isla. El mundo del vino es mi pasión, como también me encanta bailar, nadar, leer, la fotografía y quedarme con amigas y amigos hasta el amanecer jugando a las cartas o juegos de mesa, con un buen vino, claro!!!

La política de base la llevo en la sangre por herencia de mis padres que militaron en Argentina toda la vida. En casa es normal el debate político.

​En Mallorca empecé militando y haciendo voluntariado en la CGT y hace un año me afilié a Somos Sindicalistas donde soy miembro de la CGD.

Soy miembro de Attac aunque no muy activa porque la militancia en Podemos me absorbe mucho tiempo.

Entré a militar en Podemos en 2015. En este momento soy Responsable de Participación Insular del Consejo Ciudadano Insular dentro de la Secretaría de Organización.

Viví en de 1999 a 2001 Argentina, en la época del corralito (2000) y colaboré con el Frenapo (Frente Nacional Por el Cambio) en la formación de cuadros políticos. Durante esa época etuve unos meses en Brasil como voluntaria el PT (partido de los trabajadores).

Vaig néixer a Buenos Aires al 74. Abans arribar a Mallorca amb la meva família a l'any 82 vaig viure a Suècia i Moçambic.

Més tard vaig residir a Suïssa, Argentina, Londres, Brasil i Madrid.

M'he criat i estudiat a Palma fins a COU.

Em vaig rebre a Madrid de Sommelier, professió que en aquest moment que exerceixo a un celler a l'illa.

El món del vi és la meva passió, com també m'encanta ballar, nedar, llegir, la fotografia i quedar-me amb amigas i amics fins a la matinada jugant a les cartes o jocs de taula, amb un bon vi, és clar !!!

La política de base la porto a la sang per herència dels meus pares que van militar a l'Argentina tota la vida. A casa és normal el debat polític.

A Mallorca vaig començar militant i fent voluntariat a la CGT i fa un any em vaig afiliar a Som Sindicalistes on soc membre de la CGD.

Sóc membre d'Attac encara que no molt activa perque la militància en Podem m´absorbeix molt de temps.

Vaig entrar a militar a Podem en 2015. En aquest moment sóc Responsable de Participació Insular del Consell Ciutadà Insular dins de la Secretaria d'Organització.

Vaig viure en de 1999 a 2001 l'Argentina, en l'època del corralito (2000) i i vaig col·laborar amb el Frenapo (Front Nacional Pel Canvi) en la formació de quadres polítics. Durante aquesta època vaig estar uns mesos al Brasil com a voluntària el PT (partit dels treballadors).

La motivación principal de mi candidatura es la ilusión de un cambio orgánico y político que me generó el paso a delante de Laura Camargo.

Hacía un tiempo ya que militaba en este partido sin ganas, ilusión o motivación.

La falta de debate, de participación, de transversalidad, de feminización y la metodología organizativa SON DECISIONES POLÍTICAS que tomaron unos pocos, durante mucho tiempo, y en su mayoría hombres.

Desde que me posicioné al lado de Laura y los grupos de trabajo de Construint Podem, he podido verificar que esas desiciones políticas son muy importantes ya que influyen tanto a nivel interno como externo e institucional.

La voluntad de que las mujeres demos un paso adelante es real y se ha conseguido más participación en Construint Podem desde que las desiciones son otras, que en dos años de Podem.

Mi ilusión, ganas y capacidad para aportar en este momento son enormes. He recuperado la ilusión al ver que de verdad se puede trabajar a gusto cuando el buen ambiente de los grupos de trabajo es ​reflejo de la persona que coordina el grupo.

Salut a todas!!

La motivació principal de la meva candidatura és la il·lusió d'un canvi orgànic i polític que em va generar la pas endavant de Laura Camargo.

Feia un temps ja que militava en aquest partit sense ganes, il·lusió o motivació.

La manca de debat, de participació, de transversalitat, de feminització i la metodologia organitzativa SÓN DESICIONS POLÍTIQUES que van prendre uns pocs, durant molt de temps, i majoritàriament homes.

Des que em vaig posicionar al costat de Laura i els grups de treball de Construint Podem, he pogut verificar que aquestes desicions polítiques són molt importants ja que influeixen tant a nivell intern com extern i institucional.

La voluntat que les dones fem un pas endavant és real i s'ha aconseguit més participació en Construint Podem des que les desicions són unes altres, que en dos anys de Podem.

La meva il·lusió, ganes i capacitat per aportar en aquest moment són enormes. He recuperat la il·lusió en veure que de veritat es pot treballar a gust quan el bon ambient dels grups de treball és reflex de la persona que coordina el grup.

Salut a totes !!