Laura Camargo Fernández

Professora de lingüistíca a la UIB, activista dels moviments socials i feminista. Madrilenya de neixement, mallorquina de cor. Vaig començar a Podem en aquella mítica assemblea a S'Indioteria al mes de febrer de 2014 on teniem el cap ple de somnis i projectes per canviar la vida de la gent de les Illes. Des de llavors fins ara, hem fet col·lectivament un camí ple de il•lusions i feina.

Com a Portaveu al Parlament i Secretària política de Podem he guanyat experiència en la política institucional sense perdre mai de vista la importància de les reivindicacions al carrer.

Ara toca més que mai consolidar el projecte per les majories socials i construir l'eina de transformació que mereix el nostre poble. Amb un peu a les institucions i mil al carrer!

És ben hora ja de construir Podem, d'arrelar el nostre projecte al territori i de posar a punt aquesta eina de transformació de les Illes.

Hem recorregut un camí ple d'encerts col•lectius i també hem comés errades que toca esmenar. Hem de donar una empenta a l'inteligentsia col·lectiva i la participació. Avançar en democràcia interna i posar la política en el centre dels nostres debats. Ara me present perquè tinc equip i projecte per tirar endavant un Podem guanyador pel 2019. Endavant amb totes i tots vosaltres. A construir Podem!