Jesús Joan Jurado Seguí

Sóc vicepresident i conseller de participació ciutadana, igualtat i presidència del Consell de Mallorca. He estudiat Prehistòria i Arqueologia, he estat botiguer, bomber forestal i administratiu en hostaleria. També he estat en atur. Vaig emigrar a Mèxic, on em va enxampar el 15M. He patit precarietat, sense poder treballar del que he estudiat, cobrant sous miserables i marges comercials ridículs

Estic en el GOB des de la seva fundació, amb molta lluita pel territori a l’esquena. Vaig estar en el 15M a Cancún, amb gent expatriada i activista a la Plaça de les Palapas, muntant la nostra protesta amb pancartes i consignes. Vaig tornar a Espanya i em vaig interessar en Podem en les europees, vaig enviar un mail i vaig acabar en un cercle

Soy vicepresidente y conseller de participación ciudadana, igualdad y presidencia del Consell de Mallorca. He estudiado Prehistoria y Arqueología, he sido tendero, bombero forestal y administrativo en hostelería. También he estado en paro. Emigré a México, donde me pilló el 15M. He padecido precariedad, sin poder trabajar de lo que he estudiado, cobrando sueldos miserables y márgenes comerciales ridículos

Estoy en el GOB desde su fundación, con mucha lucha por el territorio a mis espaldas. Estuve en el 15M en Cancún, con gente expatriada y activista en la Plaza de las Palapas, montando nuestra protesta con pancartas y consignas. Volví a España, me interesé en Podem en las europeas, envié un mail y acabé en un círculo

Crec que només canviarem l'essencial governant, fent-ho millor que la resta, i sense perdre de vista l'objectiu: millorar la vida de la gent. La meva prioritat és tenir un partit capaç d'afrontar al repte, amb una estructura que permeti a la militància proposar i col·laborar de manera efectiva, i amb equips solvents que puguin donar suport i coordinació eficaç a qui estigui en les institucions, convertint Podem Illes Balears en una estructura humana que sigui capaç de canviar la societat a través de la política, de la proposta i de la gestió pública

Queda molt per fer, hem d'assentar Podem a nivell territorial i municipal, mentre seguim canviant les coses en les institucions i preparem el nostre partit per als reptes de 2019.

Creo que solo cambiaremos lo esencial gobernando, haciéndolo mejor que el resto, y sin perder de vista el objetivo: mejorar la vida de la gente. Mi prioridad es tener un partido capaz de afrontar a el reto, con una estructura que permita a la militancia proponer y colaborar de manera efectiva, y con equipos solventes que puedan dar apoyo y coordinación eficaz a quien esté en las instituciones, convirtiendo Podem Illes Balears en una estructura humana que sea capaz de cambiar la sociedad a través de la política, de la propuesta y de la gestión pública.

Queda mucho por hacer, tenemos que asentar Podemos a nivel territorial y municipal, mientras seguimos cambiando las cosas en las instituciones y preparamos nuestro partido para los retos de 2019