Gianandrea Di Terlizzi Bisio

Sóc italià de naixement i eivissenc de cor, visc a Sant Joan de Labritja des de fa 18 anys. Em vaig llicenciar en filosofia i he treballat com a traductor d'italià i anglès per a agències editorials. Actualment sóc coordinador de mobilitat al Consell d'Eivissa.

El meu compromís social i polític em va portar a ser voluntari de la PAH de Eivissa oferint suport emocional als afectats i com a portaveu. Participo a Podem des dels seus començaments, a les eleccions municipals vaig ser elegit regidor del meu poble i he estat secretari polític insular.

Soy italiano de nacimiento e ibicenco de corazón, vivo en Sant Joan de Labritja desde hace 18 años. Me licencié en filosofía y he trabajado como traductor de italiano e inglés para agencias editoriales. Actualmente soy coordinador de movilidad en el Consell de Eivissa.

Mi compromiso social y político me llevó a ser voluntario de la PAH de Eivissa ofreciendo apoyo emocional a los afectados y como portavoz. Participo en Podemos desde sus comienzos, en las elecciones municipales fui elegido concejal de mi pueblo y he sido secretario político insular

Tinc la ferma convicció que Podem és l'eina perquè el 99% de la gent pugui millorar les seves condicions de vida enfront del 1% de privilegiats. Quan va sorgir Podem vaig saber que per primera vegada s'estava gestant alguna cosa capaç de trencar amb el vell ordre i per això li he dedicat bona part del meu temps.

Confio #AmbTotesPodem i en Mae de la Concha per consolidar un partit que marqui una línia política que susciti confiança i il·lusió. Algunes de les seves prioritats, igual que les meves, són el dret a l'habitatge, la sostenibilitat i el medi ambient en el marc d'una nova economia sostenible i beneficiosa per a la immensa majoria i que permeti crear oportunitats de treball digne i estable.

Tengo la firme convicción de que Podemos es la herramienta para que el 99% de la gente pueda mejorar sus condiciones de vida frente al 1% de privilegiados. Cuando surgió Podemos supe que por primera vez se estaba gestando algo capaz de romper con el viejo orden y por eso le he dedicado buena parte de mi tiempo.

Confío en #AmbTotesPodem y en Mae de la Concha para consolidar un partido que marque una línea política que suscite confianza e ilusión. Algunas de sus prioridades, al igual que las mías, son el derecho a la vivienda, la sostenibilidad y el medio ambiente en el marco de una nueva economía sostenible y beneficiosa para la inmensa mayoría y que permita crear oportunidades de trabajo digno y estable.