Catalina Pizá Plaza

Vaig néixer a Sóller fa 58 anys, mare de dues filles i un fill i orgullosa padrina de tres netes que son la meva alegria i a les que voldria deixar un mon més just i solidari. Vaig cursar estudis primaris a Sóller,BUP, aplicacions informàtiques, administració i direcció d’empreses i polítiques d’igualtat entre d’altres.

Vaig començar a treballar d’auxiliar administrativa i després al negoci familiar de fotografia, activitat que vaig continuar desenvolupant fins fa uns anys. Lligada al mon del activisme social, he format part de diverses associacions, vaig ser voluntària de Protecció civil i actualment form part de Sóller per la Igualtat de gènere i de Horts Solidaris. Militant del Cercle Podemos Sóller des de la seva constitució.

Nací en Sóller hace 58 años, madre de dos hijas y un hijo y orgullosa abuela de tres nietas que son mi alegría y a las que querría dejar un mundo más justo y solidario. Cursé estudios primarios en Sóller, BUP, aplicaciones informáticas, administración, dirección de empresas y políticas de igualdad entre otros.

Empecé a trabajar de auxiliar administrativa y después en el negocio familiar de fotografía, actividad que continué desarrollando hasta hace unos años. Ligada al activismo social, he formado parte de varias asociaciones, fui voluntaria de Protección Civil y actualmente formo parte de Sóller por la Igualdad de género y de Huertos Solidarios. Militante del Círculo Podemos Sóller desde su constitución.

La meva motivació política per ser candidata a la llista de #AmbTotesPodem que encapçala Mae de La Concha, és la de contribuir a construir una societat més justa, amb valors ètics basats en la solidaritat des de el pluralisme i el diàleg, apostant per polítiques que reverteixin en el benestar de la ciutadania, que apostin pel dret a una vida digna, a l’habitatge, sanitat gratuïta per a tothom i educació de qualitat, la cura del medi ambient apostant pel transport públic com a mesura per evitar el consum de territori, potenciar l’autoconsum alimentari fent una aposta decidida per l’agricultura ecològica i el canvi del model productiu que no es basi exclusivament en el turisme.

Mi motivación política para ser candidata de la lista de #AmbTotesPodem que lidera Mae de Concha, es la de contribuir a construir una sociedad más justa, con valores éticos basados en la solidaridad desde el pluralismo y el diálogo, apostando por políticas que reviertan en el bienestar de la ciudadanía, que apuesten por el derecho a una vida digna, a la vivienda, sanidad gratuita para todas y educación de calidad, el cuidado del medio ambiente apostando por el transporte público como medida para evitar el consumo de territorio, potenciar el autoconsumo alimentario, haciendo una apuesta decidida por la agricultura ecológica y el cambio del modelo productivo que no se base exclusivamente en el turismo.