Beni Aguiló Grau

Vaig néixer a Palma i visc a Binissalem des de fa 13 anys. Em considero plenament integrada en la vida social i cultural del poble, en la que m'agrada participar-hi vivament.

Historiadora de l'Art, treball en el món de la cultura i el patrimoni, en la gestió i dinamització cultural, com la interpretació del patrimoni tot i que la meva trajectòria professional és molt més ample, amb experiència en museus, arxius i biblioteques.

M'apassiona l'art i viatjar; especialment Itàlia com a referent cultural i patrimonial mundial. També m'agrada escriure, per això he realitzat algun curs de tècnica narrativa i estic escrivint una novel·la vinculada amb el patrimoni i la cultura italiana.

Nací en Palma y vivo en Binissalem desde hace 13 años. Me considero plenamente integrada en la vida social y cultural del pueblo, en la que me gusta participar activamente.

Historiadora del Arte, trabajo en el mundo de la cultura y el patrimonio, gestión i dinamización cultural, interpretación del patrimonio, aunque mi trayectoria profesional es mucho más amplia, con experiencia en museos, archivos y bibliotecas.

Me apasiona el arte y viajar, especialmente Italia como referente cultural y patrimonial mundial. También me gusta escribir, por eso he realizado algún curso de técnica narrativa y estoy escribiendo una novela vinculada con el patrimonio y la cultura italiana

Vaig arribar a PODEM farta de la mentida, de la manipulació; de veure situacions d'injustícia general, de l'estafa nomenada crisi. Militant durant quatre anys en un partit, el vaig abandonar decebuda amb la sensació que no em representava. Crec que ha arribat l'hora de fer les coses d'una altra manera, de donar una passa endavant per anar cap a la recerca de la vertadera democràcia. Em torno a emocionar i il·lusionar en política i penso que la meva participació en ella serà una passa en positiu per aconseguir entre totes el canvi que tant anhelem.

Per a mi Mae de la Concha significa la persona idònia per a liderar PODEM ILLES BALEARS i per anar cap al canvi que necessitem a les nostres illes, i per això formo part #AmbTotesPodem.

Llegué a Podemos harta de la mentira, de la manipulación, de ver situaciones de injusticia en general, de la estafa mal llamada crisis. Militante durante 4 años en un partido, lo abandoné decepcionada con la sensación de que no me representaba. Creo que ha llegado la hora de hacer las cosas de otra manera, de dar un paso adelante para ir en busca de la verdadera democracia. Vuelvo a emocionarme e ilusionarme en política y pienso que mi participación en ella será un paso positivo para conseguir entre todas el cambio que tanto deseamos.

Para mi Mae de la Concha significa la persona idónea para liderar Podem Illes Balears y para ir hacia el cambio que necesitamos en nuestras islas; y por todo ello formo parte de #AmbTotesPodem