Aurora Ribot Lacosta

Nascuda l’any 1987 a Palma, visc a Bunyola. Des del 2015 sóc consellera electa i portaveu del nostre grup al Consell de Mallorca. Una institució des d'on treballem cada dia per apropar-la a la ciutadania i complir el programa electoral. També he format part del CC Insular de Mallorca.

Llicenciada en Física per la UIB, Màster en Meteorologia per la UB i en “Cambio Global” per la UIMP; la meva formació acadèmica m’ha permès adquirir coneixements sobre les problemàtiques a les quals ens enfrontem com a societat a causa del canvi climàtic.Em consider una persona resolutiva, amb capacitat d’abordar problemes i d'aprendre però, sobretot, amb gran capacitat d'esforç i ganes de treballar per a aquest canvi que necessitem com a societat.

Nacida en 1987 en Palma, vivo en Bunyola. Desde de 2015 soy consejera electa y portavoz de nuestro grupo en el Consell de Mallorca. Una institución desde donde trabajamos cada día para acercarla a la ciudadanía y cumplir el programa electoral. También he formado parte del CC Insular de Mallorca.

Licenciada en Física por la UIB, Máster en Meteorología por la UB y en Cambio Global per la UIMP; mi formación académica me ha permitido adquirir conocimientos sobre las problemáticas a las que nos enfrentamos como sociedad debido al cambio climático.Me considero una persona resolutiva, con capacidad de abordar problemas y de aprender pero, sobre todo, con gran capacidad de esfuerzo y ganas de trabajar para este cambio que necesitamos como sociedad.

Vaig acostar-me a Podem després de les eleccions europees de l'any 2014. El que em va atreure del projecte fou la possibilitat real de ser el canvi polític que les nostres Illes necessiten, i poder portar qüestions com el canvi climàtic, l'ecologisme i el feminisme al centre del debat polític de la nostra comunitat.

La il·lusió i les ganes de treballar en aquest projecte, em porten a presentar-me per contribuir a la transformació política que necessitem. Aquesta és una candidatura amb experiència dins les institucions i fora d'elles, als carrers, als cercles, als moviments socials i amb un gran equip de persones preparades per afrontar els reptes que ens esperen els pròxims 4 anys.

Me acerqué a Podemos tras las elecciones europeas del año 2014. Lo que me atrajo del proyecto fue la posibilidad real de ser el cambio político que nuestras islas necesitan, y poder poner cuestiones como el cambio climático, el ecologismo y el feminismo en el centro del debate político de nuestra comunidad.

La ilusión y las ganas de trabajar en este proyecto, me llevan a presentarme para contribuir a la transformación política que necesitamos. Esta es una candidatura con experiencia dentro de las instituciones y fuera de ellas, en las calles, los círculos, los movimientos sociales y con un gran equipo de personas preparadas para afrontar los retos que nos esperan los próximos 4 años.