Africa Soler Fullana

Català:

Vaig néixer a Menorca fa 29 anys. Duc gairebé tota la meva vida vivint aquí i sent aquesta terra molt meva. La meva passió per la música em va conduir a estudiar a l'Escola de Música de Ciutadella. He complementat la meva formació amb cursos de disseny publicitari, fotografia i informàtica. A l'àmbit professional he treballat en tendes de moda i al món de l'hostaleria. Actualment sóc comercial en una tenda de telefonia. Em consider una persona enèrgica i compromesa amb les coses que crec i estic fermament convençuda que Podem és l'eina de transformació que necessita la nostra societat. Per això estic des dels inicis treballant i ajudant en la construcció de Podem a Menorca.

Castellano:

Nací en Menorca hace 29 años. Llevo casi toda mi vida viviendo aquí y siento esta tierra muy mía. Mi pasión por la música me condujo a estudiar en la Escuela de Música de Ciutadella. He complementado mi formación con cursos de diseño publicitario, fotografía e informática. En el ámbito profesional he trabajado en tiendas de moda y en el mundo de la hostelería. Actualmente soy comercial en una tienda de telefonía. Me considero una persona enérgica y comprometida con las cosas que creo y estoy firmemente convencida de que Podemos es la herramienta de transformación que necesita nuestra sociedad. Por eso estoy desde los inicios trabajando y ayudando en la construcción de Podemos en Menorca.

Català:

Sempre m'han agradat els reptes. Mai m'ha agradat estar aturada i el meu compromís polític a Menorca m'ha portat a participar en diversos espais perquè se'ns escolti, perquè no se'ns oblidi. Com dèiem al 15M: “Si la política no la fas tu, te la fan uns altres”.

Crec que la candidatura #AmbTotesPodem és la que millor representa les aspiracions de canvi de la gent i per això em compromet a dedicar la meva energia, el meu treball i esforç per dur a terme els nostres objectius col·lectius. La meva motivació es resumeix en una frase: "Si vols que el món canviï, aixeca't i canvia’l"

Castellano:

Siempre me han gustado los retos. Nunca me ha gustado estar quieta y mi compromiso político en Menorca me ha llevado a participar en diversos espacios para que se nos escuche, para que no se nos olvide. Como decíamos en el 15M: “Si la política no la haces tú, te la hacen otros”.

Creo que la candidatura #AmbTotesPodem es la que mejor representa las aspiraciones de cambio de la gente y por eso me comprometo a dedicar mi energía, mi trabajo y esfuerzo para llevar a cabo nuestros objetivos colectivos. Mi motivación se resume en una frase: "Si quieres que el mundo cambie, levántate y cámbialo"